poniedziałek, 21 maja 2012

Zupa pomidorowa babci Zosi z mascarpone i królikiem



Z daniami i zupami Babci Zosi firmy Sys spotkałam się na kilku blogach i wiem, że zyskały dobrą opinię. Przyznam jednak, że nie zachęciło mnie to na tyle, by kupić takie danie w sklepie i spróbować. Z zasady preferuje dania przygotowywane samodzielnie od początku do końca. Gdy zaproszono mnie do przetestowania produktów, poczytałam dokładnie o składzie dań i pochodzeniu produktów - pochodzą z upraw ekologicznych, nie zawierają w składzie konserwantów i ulepszaczy. Postanowiłam spróbować. Jestem bardzo zajętą osoba i czasem brakuje mi czasu na przygotowanie domowego posiłku dla dziecka, a on za skarby świata nie chce jadać w szkole. Twierdzi, że obiady są niesmaczne, niedoprawione etc.
Gdy dotarła ode mnie paczka od firmy Sys na pierwszy ogień poszła jedna z ulubionych zup syna - pomidorowa. Ugotowałam ją na rosole z królika.
Efekt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Smaczna i aromatyczna zupa z intensywnym zapachem pomidorów. Największym komplementem było to , że moje dziecko poprosiło o dokładkę!
Myślę, że do tej zupy powrócimy jeszcze nie raz, gdy zabraknie czasu lub chęci na gotowanie. Myślę, że to pyszna alternatywa dla tych co nie lubią, nie umieją lub nie mają czasu na wielogodzinne przesiadywanie w kuchni. Dania przygotowywane są wyłącznie z naturalnych składników, dodatków chemicznych, konserwantów i barwników. Bardzo ciekawa jestem smaku kolejnych dań.
Dzisiaj proponuję Zupę pomidorową babci Zosi z ryżem i królikiem :)



SKŁADNIKI:
1 op. Zupy Babci Zosi Pomidorowa z ryżem
ok. 1 litra rosołu ugotowanego na mięsie - u mnie rosół z królika
kilka kawałków białego mięsa
kilka listków świeżej bazylii
3 łyżki serka mascarpone



Rosół lekko podgrzać, wrzucić 1 opakowanie Zupy Babci Zosii, wymieszać i gotować około 15 minut.
Zdjąć zupę z ognia i dodać mascarpone. Dokładnie wymieszać W razie konieczności doprawić do smaku - ja już zupy nie doprawiałam, dodałam jedynie posiekane listki bazylii i mięsko z królika.

POLECAM :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz